poniedziałek, 10 maja 2021

Króliki w skorupkach .....

 Oj, długo biedaczki musiały czekać na oprawę i pokazaniu jakimi są słodziakami. Hafcik przecież powstał jakiś czas temu i zaszufladkowany. Do końca nie wiedziałam jaką dać im oprawę aby prezentowały się ładnie. Mam nadzieję, że ta ramka jest odpowiednia, a króliczki słodziaczki prezentują się efektownie i cieszą oczy. Za każdym razem kiedy się na się spojrzy, uśmiech pojawia się na tworzy. To dobry znak. 


Zdjęcie nie idealne ale .... króliczki słodkie.


Obecnie goszczą na kominku.


Takie mam widoki z balkonu .......




Pozdrawiam cieplutko ..... oj potrzeba  nam ciepełka, potrzeba :)
- Bernadka

7 komentarzy:

  1. Są prześliczne! Pamiętam, że widziałam je na żywo - jest to duży haft i prezentuje się przepięknie!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny haft, podoba mi się kolorystyka.

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudne są! Najpiękniejsze na świat! Rewelacyjnie się prezentują jako dodatek do kominka, klimatycznie i elegancko!
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ulcia, dziękuję za ciepłe słówka. Mino, że okres wielkanocny dawno już miną to króliki nadal siedzą na kominku
      i cieszą swoimi minka, sprawiają radość domownikom.
      Uściski

      Usuń
  4. Wspaniały haft i oprawa :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za słów kilka .

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...