poniedziałek, 5 października 2020

Będzie metryczka , pierwsze krzyżyki zrobione.(2)

Mulinka posegregowana , pięknie nawinięta na bobinki , praktyczne wszystko przygotowane. Wena wyszła z kącika i zaczyna się przymilać. Oj brakowało mi krzyżykowania , nie wiem tylko jak podołam bo mam kanwę 18 ct ecrii ze złotą nitka tak jak już pisałam i wszystko się mieni ...... a moje oczy troszkę się buntują . Pierwsze krzyżyki już zrobione






Pierwsze krzyżyki postawione i oczy z orbit wychodzą ... a co będzie dalej ..... no cóż byle do przodu.


Dziękuję za odwiedziny i ciepłe słówka

Pozdrawiam serdeczni..

2 komentarze:

  1. Witaj :), bardzo ładna kanwa z tą złotą nitką, muszę taką kupić. Moją uwagę przykuło sliczne biscornu :) z różyczkami.

    OdpowiedzUsuń
  2. Czekam na kolejną odsłonę haftu, bo będzie uroczo na tej kanwie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za słów kilka .

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...