sobota, 9 listopada 2019

Fascynacja bombkowa ....

JAKIŚ CZAS MNIE TU NIE BYŁO ... ALE JESTEM I CHCĘ WAM POKAZAĆ WSPANIAŁE MIEJSCE, ZWIĄZANE ZE ŚWIĘTAMI BOŻEGO NARODZENIA, KTÓRE OSTATNIO ODWIEDZIŁAM.

Dotarłam .... do Muzeum Bombki Choinkowej przy Firmie produkującej szklane bombki w Nowej Dębie. Podziwiać tam można setki unikatowych szklanych ręcznie malowanych cudeniek, które przyprawiają o zawrót głowy.

Można tam oglądać i podziwiać .....
.... podziwiać i zachwycać się ....
....kształtem, formą, kolorem....
... misternymi niczym koronka zdobieniami ....


Czyż nie są cudowne i wspaniałe ????


Ciężko mnie było oderwać od gabloty z sowami ...cudeńka.


Szkoda tylko, że bombek z gablot nie można kupić to tylko eksponaty do podziwiania (a może to i dobrze :) pewnie brakło by kaski na koncie )


Przy muzeum jest też sklep gdzie Producent ma w sprzedaży kilkadziesiąt wzorów ... i tu zaczął się problem ... co wybrać, co kupić.... aby za bardzo nie ogołocić konta :D


W miarę możliwości zachęcam do odwiedzenia tego cudownie kolorowego, bajecznego miejsca.
Mam nadzieję, że mimo dość długiej nieobecności ktoś tu jeszcze zaglądnie i zostawi jakiś ślad. Pozdrawiam cieplutko.

4 komentarze:

  1. Bardzo Ci zazdroszczę tego pobytu w krainie baśni.
    Szkoda, że nie pochwaliłaś się, na co (jak mniemam w wielkim trudzie),zdecydowałaś się.

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj, było cudownie, bajkowo .... kupiłam tylko 3 bombki figurki .... od lat co roku na święta kupuję coś nowego na choinkę......

    OdpowiedzUsuń
  3. Magiczne miejsce. W mojej okolicy, a dokładnie w Złotoryi jest fabryka bombek. Byłam tam kilka razy. Nie ma tam muzeum, ale można oglądać i podziwiać pracę nad produkcją tych cudeniek.
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbian takie mijsca bo są bajeczne i magiczne. Każda misternie zrobiona i ozdobiona bombka to dzieło sztuki ....

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za słów kilka .

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...