niedziela, 4 grudnia 2011

Sal - Listopadowe ciacho i elf ...


I tak miesiąc minął i czas pokazać listopadowe ciacho - torcik czekoladowy z bitą śmietana ozdobiony wisienką .
Tak się zastanawiam co zrobić , jak wykorzystać gotowy słodki hafcik. Nie mam żadnego pomysłu .....
Zaczęłam też nowe dziergadełko , jakiś czas temu natknęłam się na rysunek z elfem.Tak mi się spodobał , że postanowiłam go wykorzystać .

Jak na razie nie prezentuje się może rewelacyjnie ale to dopiero początki .... . Poszeweczka będzie super ... przynajmniej taką mam nadzieję.

Życzę Wszystkim miłego weekendu.




3 komentarze:

  1. Bez jaj - bo mi się od razu pęd na słodkie włączył, jak te cudne słodkości haftowane zobaczyłam!
    Oświadczam, że zaczętego elfa widziałam własnoocznie i śmiem twierdzić, że to będzie cudeńko!

    OdpowiedzUsuń
  2. Babeczka super, koniecznie pokaż elfa jak skończysz, pięknie się prezentuje:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Tego elfa już podziwiałam .. ale jestem przed kawą i szczujesz mnie tym torcikiem he he.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za słów kilka .

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...