czwartek, 1 grudnia 2011

Jak inni Cię widza.

Dzisiaj tak troszkę nietypowo.. W ostatnim poście o wyróżnieniach napisałam 7 rzeczy o sobie ( według zasad zabawy) ...przynajmniej ja tak widzę samą siebie ... W komentarzach Asia napisała ze swojego punktu widzenia kilka słów o mnie (a znamy sie już dość długo)...... Asiu czytając Twój komentarz zaniemówiłam .... bardzo to miłe , że inni mnie tak postrzegają, napisałaś tyle ciepłych słów ... . Zawsze starałam się być właśnie taką osoba i widzę , że czasami mi to nawet wychodzi :) :) :) .Jeszcze raz bardzo dziękuję .To takie krzepiące i podnoszące na duchu.


Asiu dziekuję :) :) :)

2 komentarze:

  1. Noo- przeczytałam co Asia napisała i potwierdzam. A skoro 2 osoby tak twierdzą, znaczy, że to prawda prawdziwa :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bernadko - bardzo się cieszę, że sprawiłam Ci przyjemność :) A to, co napisałam, to najprawdziwsza prawda :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za słów kilka .

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...