poniedziałek, 27 stycznia 2014

Niespodzianki są bardzo miłe.


Wygrałam u Ani z bloga  "MAŁYMI KROCZKAMI" candy - niespodziankę. Oj nie często mi się to zdarza, nie często ....mowa tu o wygrywaniu. Jakoś los nie jest dla mnie łaskawy w tych zabawach. Tym większa jest moja radość i - niespodzianka ta niezmiernie cieszy.




Chcę też przeprosić Anię ,że dopiero dzisiaj daję Ci znać o przesyłce. Paczuszka dotarła cało jakiś czas temu ale ja miałam problem z komputerem , ściągnął mi się jakiś wstrętny wirus. Zaatakował kompa , oj ciężko było ale już wszystko dobrze i mam znowu okno na świat. Bardzo Ci dziękuję Aniu , sprawiłaś mi miłą niespodziankę. Szyjogrzejka :) idealna i psuje mi do kurtki,  a do tego jest mięciutka i cieplutka.
Jeszcze raz serdecznie dziękuję za wszystko....mulinki, słodkości,  gwiazdę oraz misternego aniołka .


3 komentarze:

  1. Bardzo mnie to cieszy że podarunek się spodobał. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Invite todԁlers to ƿoke one clothespin into a hole and
    continue ρlaсing pins into each section. Stockіng up on healthy ѕnacks for the
    dorm room is essential to avoid rushing into poor decisions.
    To begin, stand on the Wii Fit board with your arms stretched
    out аt both sides.

    Here is my website - bеn pakulski mi40 workout (benpakulskimi40workout.blogspot.com)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za słów kilka .

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...