środa, 12 sierpnia 2009

Stworzone z muszelek.



         Jakiś czas temu w mojej łazience zagościły morskie klimaty. Zaczęło się od kupna płytek ściennych i dekorów w subtelne muszelki , było one dalszą inspiracją do zrobienia różnych dekoracji .Są to może proste rzeczy ale wydaj mi się że trafione i efekt dość fajny.
        Jakoś tak pusto było nad oknem , brakowało mi jakiejś firaneczki albo lambrekina ale co można powiesić w łazience? Miało to być coś oryginalnego i ciekawego...z czasem narodził się pomysł na zrobienie muszelkowej firaneczki. Pomysł niczego sobie, a i zrobienie czegoś takiego w miarę łatwe. Zawsze gromadziłam różne koraliki, szklane kulki, błyskotki , a i muszelek różnego rodzaju też w domu jest sporo. Do tego sznurek , pistolet do klejenia na gorąco i dremelek do przewiercenia małych otworów w muszelkach . Później to już zabawa i przyjemność tworzenia.... i najfajniejsza rzecz - efekt końcowy .....




 
 Z reszty muszelek i szklanego flakonu powstało coś takiego . Postawiłam go na wannie ,obok położyłam kilka większych muszli i dekoracja gotowa , a podczas bąbelkowej kąpieli cieszy oko i robi nastrój .


           Uwieńczeniem wystroju łazienki jest regalik ze szklanymi półeczkami ,których kant podświetlony jest ledami, lustro w szerokiej ramie oraz szafeczka pod umywalkę. Wszystko to jest zrobione według mojego projektu i wykonane przez miłego męża.

21 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawy pomysł wykorzystania muszelek. To niesamowite jak z pozoru zwyczajna rzecz może stworzyć wspaniały klmat.
    Pozdrawiam cieplutko...Ania

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale cudowna :))), pomysł fantastyczny, u mnie też by taka pasowała w łazience, muszę nazbierać muszelek, super, bardzo mi się podoba :)))
    Ula ( moja Ania jest tu zalogowana, moje gdzieś wsiąkło po tych wakacjach :( )

    OdpowiedzUsuń
  3. Zobaczyłam i niemiałam. Cudny pomysł. Czy można ściągnąć. I gdzie można wpisać się do obserwatorów, bo chciałabym tu zamieszkać.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za słów kilka .

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...