poniedziałek, 28 listopada 2011

Wyróżnienie

W ostatnich dniach otrzymałam wyróżnienie od adzia 1313(lidka). Bardzo dziękuję za docenienie moich wypocinek tu zamieszczanych. Miło jest dostawać wyróżnienia, ale ....... jeszcze milsze i ciszące duszę są komentarze.



Zasady obowiązujące w tej zabawie:

1. Umieszczenie u siebie linka do bloga osoby, od której otrzymaliśmy nominację.
2. Wklejenie loga na swoim blogu.
3. Napisanie 7 rzeczy o sobie.
4. Nominowanie 15/16 osób i poinformowanie je o tym, pisząc odpowiedni komentarz.

Coś o sobie hmmmm........


1. Lubię ciepłe i przytulne miejsca ( zimowe wieczory w domu przed kominkiem z lampką dobrego wina :) - chociaż nie koniecznie)

2. Uwielbiam lato i wszystko co z tym słowem jest związane , łącznie z upałami.

3. Nie mogę oprzeć się orzechom , orzeszkom, suszonym owocom i jadalnym pestkom oraz wszystkiemu co je zawiera . (jestem tak zwaną wiewiórą)

4. Nie lubię obłudy , fałszu i zakłamania.

5. Wielką frajdę sprawia mi obdarowywanie i radość innych.

6. Bardzo lubię czytać książki oraz mieć zająte rączęta moimi dziergadełkami.

7. Rodzinny urlop , morze , palmy , ciepły piasek , totalne wyciszenie..... błogość ..... to moje marzenie ....czy warto marzyć ????

A wyróżnienie przyznaję :
- jest to tylko namiastka blogów do których lubię zaglądać i wracać


oraz wszystkim blogom, które mam na bocznym pasku i są chętne je przygarnąć....

3 komentarze:

  1. Bardzo Ci dziękuję, bardzo, ale...
    Już raz dostałam takie wyróżnienie i było mi równie miło, po czym z braku czasu nie podjęłam zabawy, nawet chyba nie podziękowałam i głupio mi do dziś. Żeby więc nie wyróżniać nikogo, nie podejmuję zabawy, po prostu nie mam czasu.
    Czy mogę czuć się usprawiedliwiona? Ale miło mi bardzo i jeszcze raz dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie dziękuję za wyróżnienie!!! Jej, nie mogę się oprzeć i muszę, po prostu muszę napisać jeszcze coś o Tobie :) (Matko, łatwiej mi pisać o Tobie niż o mnie samej...). Mogę? No to zaczynam:
    1. Bernadka jest osobą niezwykle ciepłą, bardzo kobiecą i śliczną!
    2. Jest osobą, która potrafi słuchać i zawsze chętnie wysłucha, potrafi człowiekowi doradzić, ma dystans do wszystkiego.
    3. Potrafi ślicznie szyć - uszyła sobie garnitur! Sukienki, spódnice!
    4. Potrafi zrobić coś z niczego i zawsze to wychodzi prześlicznie!
    5. Ma fantastycznego syna, przy którym wygląda jak siostra :)
    6. Ma najpiekniejsze na świecie włosy - marzę o takich...
    7. Jest zawsze ślicznie ubrana i zadbana - potrafi świetnie dobrać kolory i dodatki!
    Bernadko - przesyłam całusy i mam nadzieję, że się nie gniewasz, że dopisałam 7 rzeczy :)
    Pozdrawiam cieplutko!
    Asia

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za słów kilka .

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...