poniedziałek, 5 grudnia 2011

Bombki - nadal się uczę.


Udało mi się jeszcze zrobić kilka bombek , większość z aniołkami na styropianowych kulach rożnej wielkości. Nie zdążyłam wszystkich obfocić gdyż międzyczasie zmieniły właściciela(jak na początkującego ucznia to nawet się spodobały) . Z braku ładnych świątecznych serwetek musiałam się zadowolić tymi co miałam w domu - czyli aniołkami. Jeden motyw ale wyszło kilka wersji .
-Aniołki na większej kuli:

- tu na troszkę mniejszej

a tu Mikołaj z bałwankiem (zdobyczna serwetka)


Jeszcze kilka aniołkowych bombek czeka na polakierowanie ale im już fotek nie będę robiła ... wystarczy. W przyszłości muszę zapatrzeć się w inne motywy , urozmaicenie jest bardzo potrzebne :) :) :)

Miło mi jak do mnie wpadacie i zostawiacie choćby maleńki ślad po sobie. Dziękuję.

6 komentarzy:

Dziękuję za słów kilka .

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...