wtorek, 3 sierpnia 2010

CIRI - jest już miesiąc z nami .

               

                      Za dwa dni minie miesiąc jak Ciry jest z nami. Trochę się powiększyła i przybyło jej na wadze kilka kilogramów. Jest co dzwignąc.




W przyszłym tygodniu idę z nią do weterynarza na kontrolną wizytę i szczepienie , zobaczymy ile jej przybyło (pierwsza wizyta 7.07.2010 - 3 kg). Moja psinka zaczyna zapoznawac się z komendami , reaguje już na siad i podaj łapę oraz udało się jej zaprzyjaźnic z obroża. Początki były ciężkie , co nie wyrabiała aby się pozbyc tego niebieskiegi paska.



Można powiedzieć, że to nasza pierwsza psina /jak byłam mała miałam pieska ….ale tylko kilka tygodni –zaginął gdzieś (???) :( :( / i człowiek dopiero uczy się …. , jak postępować z takim zwierzaczkiem  i z czasem okaże się co mam wyjdzie z tej współpracy.


Ale jestem już duża psinka  (???)

ŻyczęWszyskim tu zaglądającym wspaniałej pogody i udanych wakacji .

Pozdrawiam-Bernadka

1 komentarz:

  1. Jejku - Ciri jest piękna!!! Szczególnie słodko wygląda na drugim zdjęciu - aż się chce ją pocałować w tę słodziutką mordeczkę!!!
    Pogłaszcz ją w moim imieniu, proszę...
    Asia

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za słów kilka .

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...