wtorek, 23 lutego 2010

Ktoś mnie wyróżnił .....





                       Przeglądając dzisiaj blog Ulki z " mojej arkadii " dostrzegłam posta pt." wyróżnienia "i jakie było moje zdziwienie , kiedy czytając zobaczyłam ,że ja też dostałam. Ulu moja kochana bardzo , bardzo Ci dziękuję to naprawdę miłe i takie słodkie .Bardzo się cieszę , że ktoś tu do mnie zagłada , czyta i komuś się podoba to co pisze i tworzę ......(chociaż nie jest tego dużo ), a takie wyróżnienia są ogromną motywacja i czasami w chwilach zwątpienia podnoszę na duchu i zachęcają do działania.
Jeszcze raz dziękuję , ślę moc uścisków i serdeczności płynących z mojego serducha.
.... na tą okazję muszę chyba stworzyć jakieś nowe serca, serduszka i serducha :) :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za słów kilka .

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...