poniedziałek, 15 lutego 2010

Kirigami - moje karteczki.

                     

                       Obiecałam ,że pokażę jeszcze karki Walentynkowe , które zrobiłam.Wprawdzie jest już po tym serduszkowym święcie ale pokazac co się stworzyło zawsze można.Dowidziałam się też ,że technika którą zostały wykonane to KIRIGAMI.






Chcę też bardzo podziękowa Uli (myszUlandia) oraz Penelopis(Historia inna niż wszystkie...) za ciepłe i pełne pochwał komentarze ,które działają budująco i są zachętą do tworzenia różnych różności ....Tym bardzie ,że owe Osóbki są dla mnie wyjątkowe , a ich prace(hafciki i nie tylko)perfekcyjne .W moje robóki , dziergadełka wkładam naprawdę dużo serca i chcę aby były wykonane jak najlepiej i cieszyły nie tylko moje oczęta.

3 komentarze:

  1. Prześliczne :D
    Strasznie się cieszę, że jedna z nich trafiła do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczne kartki... Bernadko zapraszam Cię do siebie po wyróżnienie... :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Widzę tu następną karteczkę kirigami .Ja swoja nie moge sie nacieszyć.Wszyscy ja oglądaja i podziwiają a jest co podziwiać .Mam pytanie -czy sama wymyślasz takie wzory i czy gdzieś w sieci może jest pokazane jak zrobić taką kartkę?Pozdrawiam serdecznie .

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za słów kilka .

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...