środa, 26 sierpnia 2009

Kotecek....skończony

         

        Mój haftowany kotecek to niespodzianka w zabawie wymiankowej , której finał właśnie się zbliża . Wszystkie paczuszki mają być wysłane do 31.08. Moja niespodzianka już spakowana i jutro ruszy w drogę do adresata. Mam strasznego stresa , czy moje hafciki spodobają się i czy osoba obdarowana będzie zadowolona? Kiedy paczka dojdzie i przesyłka zostanie potwierdzona będę mogła i tutaj rozpakować i ujawnić co mi wyszło i co stworzyłam .




Ja też czekam z niecierpliwością na swoją wymiankową przesyłkę-niespodziankę i jak tylko dojdzie  pochwalę się jej zawartością.

Śliwkowo.

       Oj , bardzo tego roku obrodziły u nas śliwy, na niektórych drzewach pod ich ciężarem połamały się gałęzie. Z dnia na dzień w cieple słońca dojrzewają coraz bardziej . Zaczyna się czas przetwarzania , chomikowania na zimę. Będą śliwki w occie, w syropie, dżem , powidło oraz kilka woreczków znajdzie się w zamrażarce. Trochę zachodu to kosztuje ale za to w zimie...., och jak będzie smakowało.

 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za słów kilka .

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...