sobota, 14 stycznia 2017

Wykluwają się .... króliczki.

 Powolutku, pomalutku przybywa xxx i mam nadzieję że na Święta Wielkanocne moje króliczki będą gotowe. Jeden już się pokazał ... , a drugi no cóż czeka w kolejce na wyklucie :)


Ten jeden już wykluty pokazał swoją słodką mordkę i niecierpliwie, z utęsknieniem czeka na druha.


Najwyższy czas zacząć xxx aby biedaczek nie czuł się samotny ....


.... w parach zawsze raźniej i  weselej. Dużo już nie zostało do wyhaftowania i mam nadzieję że teraz będzie z górki.


Oj, bardzo ostatnio zaniedbałam moje blogowanie i jest mi z tym okropnie źle ale z Nowym Rokiem są nowe postanowienia ..... działać, coś robić, iść do przodu i nie poddawać się.....

 Pozdrawiam bardzo cieplutko i życzę miłego weekendu.

3 komentarze:

  1. Będzie piękny obrazek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Słodziaczek. Piękny haft. tez mam go w planach. Może kiedyś...
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  3. przesłodki obrazek! dziękuję za udział w moim candy i pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za słów kilka .

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...