poniedziałek, 20 czerwca 2016

Drugie życie mężusiowej koszuli.

Widziałam na blogach jak pomysłowe kobietki wykorzystują na rożne sposoby męskie koszule. Spróbowałam i ja ....dałam nowe życie meżusiowej koszuli. Jakiś czas temu padło stwierdzenie że w tej koszuli chodzić nie będę. Jakoś długo nie musiałam się zastanawiać co z nią zrobić. 


Kawałek - ok. 1mb bawełnianej koronki, nożyczki, maszyna gotowa do pracy, chwilka wolnego czasu i ....


powstał poszeweczka na jaśka o wymiarach 40 x 40 . Niebieska z białą koronką podusia prezentuje się super. Wystarczyło kilka minut, a męska koszula przeszła metamorfozę i to jaką korzystną :)


Tak wygląda moja poduszeczka w nowej szacie.


Prosty i bardzo szybki sposób na zrobienie czegoś fajnego i przydatnego ....

Pozdrawiam serdecznie i życzę spokojnego, słonecznego tygodnia.

3 komentarze:

Dziękuję za słów kilka .

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...