poniedziałek, 30 maja 2016

MAJ/2016 - kartka na BN.

Zabawy trwa, a ja coś tam dalej usiłuję tworzyć. Majowa (już piąta ) karteczka gotowa tym razem tematem przewodnim jest ... czapeczka elfa .... Elfy są w pięknych czapeczka i to  ..... nawet dwa - zadanie chyba wykonane i mam nadzieję, że będzie zaliczone.


Szkoda, że moje zdjęcia nie są za dobre .... jakoś mi nie wychodzą ...


W rzeczywistości karteczki są nawet ładne, przynajmniej tak mi się wydaje .
A co najważniejsze przybywa ich z miesiąca na miesiąc i w grudniu będą mogły powędrować z życzeniami w świat i być miłym świątecznych akcentem.

Pozdrawiam cieplutko i słonecznie ...
Życzę miłego i spokojnego tygodnia .

8 komentarzy:

  1. Świetna i taka wesoła ta karteczka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy uśmiech nawet taki mały elfikowy robi dobrze na serducho.
      Uściski.

      Usuń
  2. Śliczna. Elfy dwa, czapeczki trzy

    OdpowiedzUsuń
  3. Karteczka jest super :) spróbuj zdjęcia robić na jasnym tle i dobre oświetlenie musi być :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Szalenie optymistyczna i wesoła karteczka, szelmowska nieco. Bardzo mi się ona podoba, bardzo!
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie małe uśmiechnięte zawsze dobrze robią na samopoczucie :)
      Uściskuję cieplutko.

      Usuń

Dziękuję za słów kilka .

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...