poniedziałek, 30 maja 2016

MAJ/2016 - kartka na BN.

Zabawy trwa, a ja coś tam dalej usiłuję tworzyć. Majowa (już piąta ) karteczka gotowa tym razem tematem przewodnim jest ... czapeczka elfa .... Elfy są w pięknych czapeczka i to  ..... nawet dwa - zadanie chyba wykonane i mam nadzieję, że będzie zaliczone.


Szkoda, że moje zdjęcia nie są za dobre .... jakoś mi nie wychodzą ...


W rzeczywistości karteczki są nawet ładne, przynajmniej tak mi się wydaje .
A co najważniejsze przybywa ich z miesiąca na miesiąc i w grudniu będą mogły powędrować z życzeniami w świat i być miłym świątecznych akcentem.

Pozdrawiam cieplutko i słonecznie ...
Życzę miłego i spokojnego tygodnia .

8 komentarzy:

  1. Świetna i taka wesoła ta karteczka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy uśmiech nawet taki mały elfikowy robi dobrze na serducho.
      Uściski.

      Usuń
  2. Śliczna. Elfy dwa, czapeczki trzy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za ciepłe słówka.
      Pozdrawiam

      Usuń
  3. Karteczka jest super :) spróbuj zdjęcia robić na jasnym tle i dobre oświetlenie musi być :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za radę ..... spróbuję ....
      Pozdrawiam

      Usuń
  4. Szalenie optymistyczna i wesoła karteczka, szelmowska nieco. Bardzo mi się ona podoba, bardzo!
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie małe uśmiechnięte zawsze dobrze robią na samopoczucie :)
      Uściskuję cieplutko.

      Usuń

Dziękuję za słów kilka .

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...