środa, 10 lutego 2016

Chyba zatęskniłam za xxx.

Oj przycupnęła ta moja wena wciśnięta w kącik na dość długo ale ostatnio nieśmiało wychodzi, szturcha i popycha do działanie . . . troszkę stęskniła się za dzierganiem, krzyżykami . . . . za coś robieniem. Wzięłam kanwę, mulinkę i schemacik,  który jakiś czas temu  przygotowałam i zrobiłam pierwsze xxx. Jest tego jak na razie niewiele ale zawsze coś. Będzie to hafcik w sepii o wymiarach 220 x 170 krzyżyków, ilość kolorów 10 . . . . mam nadzieję, że wyjdzie ładniutko i w miarę szybko. Uradowała się ta moja wena i to bardzo.


To mój przygotowany do xxx zestaw ( zdjęcie zrobione w dziennym świetle oświetlone dodatkowo promyczkami słoneczka.)


Początki dziergania (niestety jakość zdjęcia zostawia wiele do życzenia ale robione wieczorem)


 Ula  widzisz . . . . . Twój kopsaniec zadziałał, coś się dzieje ....

Pozdrawiam i dziękuje za motywację, odwiedziny i miłe słówka..... 

9 komentarzy:

  1. No kochana !
    Cieszę się,że drgnęło i to nawet szybko Ci idzie...
    Będę czekać niecierpliwie na kolejne odsłony Twoich xxx :)
    Uściski słoneczne:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też się cieszę i nawet mam plan ... codziennie parę krzyżyków zrobić.
      Plany planami a jak w realu będzie (???) zobaczymy.
      Pozdrawiam cieplutko.

      Usuń
  2. Bernadko - strasznie się cieszę, że zaczęłaś nowy haft! Chyba będzie duży - przynajmniej tak wygląda na zdjęciu :) Trzymam kciuki, żeby przybywało krzyżyków!
    Ściskam mocno,
    Asia
    PS. A ja piszę i dlatego nie dziergam, nie robię wpisów... Tkwię w pisaniu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powolutku przybywa krzyżyków, grunt że coś się dzieje i chce mi się chcieć.
      Buziaczki

      Usuń
  3. kibicuje i dopinguję. kolory cuuudność. Ukochane moje. Na pewno szykuje się dzieło nad dzieła!
    Pozdrawiam słonecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czy to będzie dzieło .... no nie wiem :) ale na pewno słodziaki wyjdą ...
      Uściski

      Usuń
  4. Oj jak się cieszę, a już myślałam, że przesadziłam i miałam wyrzuty... Cieszę się Bernadko bardzo i czekam na kolejne fotki robótki, bo jestem bardzo ciekawa co to może być...:)Uściski i buziaczki kochanieńka:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasami taka motywacja i zachęta do działania jest bardzo potrzebna. I nie miej moja droga wyrzutów ... Dzięki ....
      Uściski

      Usuń
  5. Ciekawa jestem co powstanie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za słów kilka .

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...