piątek, 28 września 2012

Różowa podusia....

Nie ja haftowałam tylko Kinga , siostrzenica mężusia , ja miałam za zadanie uszyć podusię. Podusia Miała być na prezent , dzisiaj została odebrana i z tego co wiem to już jest w rekach obdarowanego. Ale ta osóbka będzie miała różowo bajkowe sny..... tylko pozazdrościć.


Wczoraj wieczorkiem zabrałam się do szycia.....


Jakiś czas później podusia była już gotowa ... i prezentowała się tak :


Cieszę się się bardzo ,ze od czasu do czasu wstępujecie tutaj do mnie i zostawiacie jakieś słówka.
Pozdrawiam

8 komentarzy:

  1. Śliczna podusia:) Zazdroszczę talentu do szycia:)Pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasami lubię przeprosić się z maszyną i coś uszyć . Jak na razie nie jest spakowana więc myślę ,że coś jeszcze powstanie :)

      Usuń
  2. oj jaka milutka, na pewno teraz będą się śnić tylko kolorowe sny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przy takiej podusi nawet różowe okulary są niepotrzebne ....., a sny .... bajkowe

      Usuń
  3. Podusia śliczna. Ja mimo swych lat chyba już nie wyrosnę z różowego koloru...
    Uściski Agnell

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziewczyno , jakich lat .... to tylko dzieci nam rosną, a my ciągle młode i piękne :*

      Usuń
  4. Serdecznie dziekuje za wszystkie czekoladowe prezenty ;) Dzis paczke otrzymalam. Pozdrawiam z Bawarii! ;)
    A podusia sliczna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło, że przesyłka niespodzianka spodobała się .Czekolada dobra na wszystko !!!!! Uściski.

      Usuń

Dziękuję za słów kilka .

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...