piątek, 27 kwietnia 2012

Z zaskoczenia.



   Oj , zaskoczyła mnie gooocha  (małgorzaciarnia) , zaskoczyła ..... otóż parę dni temu zjawiła się u mnie z podejrzaną minką , słodkim uśmiechem i pakuneczkiem. Tak , tak pakuneczkiem , dostałam śliczny prezencik . Cudownie pachnącą świeczuszkę i mulinki . Zrobiła mi naprawdę bardzo miłą imieninową niespodziankę. Gosia bardzo , bardzo dziękuje za pamięć , życzenia  i  prezencik. .... jesteś kochana .




Dawno nie robiłam zdjęć mojej kochanej CIRUNI , a i na blogu dawno nie gościła.  Parę osób dopominało się o jej fotkę , pokazanie jak teraz wygląda  (za trzy tygodnie będzie kończyła dwa latka ) . Bardzo niecierpliwa z niej modelka  ale udało mi się zrobić jedną w miarę dobrą fotkę . Może w najbliższych dniach jeszcze raz zrobimy sesję zdjęciową i będę mogła pochwalić się lepszymi zdjęciami .

 

Czyż nie słodziaczek z niewinną minką z niej ?????

Serdecznie witam nowe obserwujące osóbki , dziękuję za odwiedzinki i miłe słówka , pozostawione dla mnie.
Wspaniałego , słonecznego i bardzo ciepłego weekendu życzę.

Pozdrawiam -Bernadka.







8 komentarzy:

  1. Oj tam, oj tam :)
    Fajny ten Twój psiak, wygląda, jakby obserwował co wyczyniasz aparatem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. słodziaczek do kwadratu a nawet sześcianu !!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkiego najlepszego:D Prezent śliczny i baaardzo przydatny! A psiaczek kochany!

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowymaja 01, 2012

    Śliczny prezent! A Ciri jest olbrzymia :) I słodka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bernadko... a moje spóźnione życzenia jeszcze przyjmiesz ? ... spóźnione lecz z serca płynące... wszystkiego najlepszego i dużo zdrówka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uleńka !!! oczywiście , że przyjmę :) :) :)
    Dziewczyny bardzo , bardzo dziękuje . Buziaczki - Bernadka

    OdpowiedzUsuń
  7. Tez bym takiego slodkiego pieska chciala miec.Najlepsze zyczenia , spoznione ale i nieswiadome,,teraz juz wiem..prezencik bardzo efektowny no i potrzebny.Pozdrawiam milo .)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny prezent. A psiunia jest cudna!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za słów kilka .

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...