czwartek, 22 marca 2012

TUSAL 2012 - marzec


..... niewiele przybyło niteczek w moim słoiczku przez ten miesiąc . Niby cały czas coś na tamborku się xxx ale z niteczkami , końcówkami marnie. Zawsze staram się niteczkę wykorzystać do końca ... może to dlatego ich nie przybywa.

Mój słoiczek kryje w swoim wnętrzu tyle oto niteczek , skrawków , banderolek z mulinek ...
Wszystkim ... również i sobie życzę szybkiego zapełnienia słoiczków i wspaniałych powstających prac cieszących oczęta.

Pozdrawiam cieplutko.

3 komentarze:

  1. eee no chyba nie tak latwo wykorzystac je do konca mnie sie to nieudawalo :)

    OdpowiedzUsuń
  2. kupiłam kalkę biurową, a w pasmanterii wcisnęli mi ołówek za 9zł bo kalka nie zejdzie :D za późno przeczytałam od Ciebie odpowiedź:D pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. zapraszam do mnie po wyróżnienie:-) pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za słów kilka .

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...