poniedziałek, 7 lutego 2011

Wyróżnienie - niespodzianka

Bardzo miłą niespodzianką jest wyróżnienie jakie dostałam od Kasi "Kasiulkowe prace szydełkowe" Kasiu bardzo, bardzo dziękuję.

Wedle zasad dotyczących wyróżnień ...

1. Podziękuj za wyróżnienie
2. Umieść u siebie link do bloga osoby, która Cię wyróżniła
3. Umieść u siebie logo wyróżnień
4. Przekaż nagrodę do 10 blogów
5. Umieść linki do tych blogów
6. Powiadom o tym nominowane osoby
Poza tym stwórz listę rzeczy, które czynią Was szczęśliwymi....



Większośc punktów mam już za sobą, jednak jest zawsze problem, Komu  je podarowac dalej......(???).... Należy się Wszystkim blogom, które  zapisałam na mojej bocznej liscie ...... Mam nadzieję, że w ten sposob nikogo nie uraże ...... Wszystkie Te blogi, a raczej osóbki je prowadzące zostają wyróżnione.Dobrze że jesteście ... :) :) :)

10 różności , które czynią mnie szczęśliwą ...... 

1. Moi mężczyźni (mężuś i syn).
2. Promienie słoneczka łaskocące mnie po nosie .
3. Kwiaty, te w wazonie i w ogrodzie.
4. Zapach wiosny.
5. Wszystko (słodkości) co ma w sobie orzeszki i orzechy ...
6. Dzirgadełka xxx i tworzenie różnych różności.
7. Spotkania z przyjaciółmi.
8. Zimowy wieczór przy kominku .
9. Dzień bez problemów , nerwów i stresów.
10. Stabilizacja finansowa ..... 

W odpowiedzi .....„ coś tam xxx ” :

gocha - ” zagmatwana linia brzegowa” gotowa i co się wyłoniło (??? – prezentacja już niedługo)
violi igłą malowane – cieszę się ,że do mnie trafiłaś i spodobało Ci się , dziękuję za zaproszenie , już skorzystałam – jest super .
blogniedzielny- ”esy floresy” na finiszu , zostało tylko dopieszczenie .Zachęcam Cię bardzo do xxx i podzieleniem się z nami swoją twórczością.
elziutka –sercowo (????) – nie tym razem  :) :)
Daniela - troszkę cierpliwości – mam nadzieję ,że będzie to zaskoczenie….
Mysia - …pudło , nie literki , a kolorek jakoś tak sam wpadł mi w ręce.
Kasia - bardzo dziękuję za wyróżnienie ,  zaskoczyłaś mnie.
Margott – dziękuję za odwiedzinki , informacja o candy wstawiona.
asia 305 – bardzo dziękuję za pamięć i życzenia urodzinowe , a mulinka w jest kolorze … troszkę jak Twój salon ;)

Życzę Wszystkim udanego tygodnia ... bez trosk i zmartwień.

1 komentarz:

  1. http://viola687.blogspot.com/2011/02/wyroznienie.html Zapraszam po wyróżnienie dla Twojego bloga ode mnie ..

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za słów kilka .

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...