niedziela, 26 grudnia 2010

Problem z komentarzami ...



tak , tak .... od paru dni mam problem z wystawianiem komentarzy.Nie wiem co się podziało ale nie mogę ich wystawiac.Jest mi z tym strasznie ,tym bardziej że to okres świąteczny i czas składanie życzeń  :( :( :( a ja nie mogę.Chcę bardzo przeprosic osóbki z zaprzyjażnionych blogów, z blogów odwiedzanych które mam na pasku oraz tym kobitkom które złożyły mi piękne życzenia a ja nie mogę się odwzajemnic.Jeszcze raz bardzo przepraszam i proszę o pomoc.Nie wiem co z tym fantem zrobic .....(????)

3 komentarze:

  1. Beciu - To jest wpis techniczny - w ramach próby, czy zadziała.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też sprawdzam, ale wygląda na to że wszystko w porządku.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za słów kilka .

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...