poniedziałek, 12 kwietnia 2010

Na różową nutkę.....

         Od jakiegos czasu zagladałam i zachwycałam się kwiatami z organzy i nie tylko u Flory , Cwasi i InusiM .

Za każdym razem kiedy tam zaglądałam zachwycałam się i podziwiałam te śliczności. Troszkę poczytałam co z czym , podglądnęłam tu i ówdzie i zrobiłam prototyp. Chyba wyszedł mi całkiem ,całkiem ... nie jest ten kwiat może tak perfekcyjny jak dziewczyn które maja za sobą ogrom przerobowy i tworzą juz od dłuższego czasu ...ale na początek może być. Już po mojej głowie chodzą różne różności co można z nich zrobić (???) do czego wykorzystać.





Wczoraj powstał mały hafcik i chyba nikogo nie zaskoczę co z niego będzie , jakie będzie jego przeznaczenie. Tak , tak .....uszyję przywieszkę serduszko. 





To serduszko będzie miało towarzystwo , można powiedzieć bliźniaka tylko troszkę większe gabarytowo . Komplecik ten obiecałam koleżance juz jakiś czas temu ale dopiero teraz zmobilizowałam się do zrobienia.


6 komentarzy:

  1. Słodkie kwiatuszki. Miło, że Cię zainspirowałam...
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Kwiatuszek wyszedł piękny, tym bardziej, że jest to pierwsze tego typu dzieło :)
    I czekam na serduszko, bo hafcik jest bardzo ładny i serduszko też na pewno takie będzie ;)

    http://adzia1313.blox.pl/html

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny kwiatuszek z organzyny a serduszka już zazdroszczę /pozytywnie/ - pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bernadko wszystkiego najlepszego z okazji imienin, dużo zdrówka i spełnienia marzeń, wielkich inspiracji twórczych, bo cuda tworzą Twoje zdolne rączki... kwiatuszki cudne, a serduszka... jak zwykle trafiają do serca... urocze... pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. A kwiatki możesz wykorzystać jako broszkę przy sweterku... lub ozdobić stół dla gości ?

    OdpowiedzUsuń
  6. Kwiatuszek z organzy przepiękny a na serduszku też widzę kwiatki wykonane bardzo pięknym ściegiem.Możesz zdradzić co to za ścieg?
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za słów kilka .

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...