poniedziałek, 15 marca 2010

Drugi komplecik.Dziewczyna z innej epoki II .

                       

                        Co stworzyłam z udziałem ”Dziewczyny z innej epoki II . …….Tak jak obiecałam dzisiaj przedstawię dugi hafcik jaki wyszedł spod moich paluszków. Dziewczyna z koszem kwiatów wyszła bardzo ładnie i też została wkomponowana w poszeweczkę , a do kompletu uszyłam serduszko i zrobiłam kartkę . Ten komplecik również był przygotowany na wymiankę tym razem dla Glinki z Babskiego Hobby .Chciałam aby oba kompleciki były podobne (ale nie takie same) ponieważ osóbki mi przydzielone były z tego samego forum …..i postanowiłam je obdarowac podobnymi niespodziankami .
I tak z takiego haftu z działem dziewczyny ….



... powstała taka poszeweczka . Myślę , że kolory materiału bardzo do niej pasują i jeszcze bardziej ukazały jej piękno……



Starym zwyczajem (wszystkim osóbkom , którym przygotowywałam niespodzianki wymiankowe dostały serduszka , serca bądź serducha ) uszyłam serduszko przyozdobione w taki sposób.



Z materiału wycięłam kilka kwiatuszków zszyłam je razem –powstał kwiatek a-la 3D.
Troszkę potraktowałam go brokatem i efekt końcowy bardziej niż zadawalający.
Szkoda tylko , że zdjęcie nie ukazują całej urody moich dziergadełek.



Komplecik prezentował się tak.....



Uwieńczeniem kompletu była kartka w której też wykorzystałam materiałowe kwiatuszki ….Ale nie mogę jej pokazać , ponieważ zdjęcie niestety nie wyszło , a było robione na szybkiego tuż przed pakowanie paczuszki . Może poproszę Glinkę aby jej zrobiła fotę i przesłał mi do mojego kartkowego archiwum.

5 komentarzy:

  1. Upominek który otrzymałam jest piękny - wszystko extra dobrane - spać na tym nie będę - kartkę można zobaczyć u mnie ale i Tobie ją obfocę i prześlę - dziękuję - pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Beciu , śliczne poduszeczki :) a tak w ogóle to zdradź mi tajemnicę swoją... skąd czerpiesz czas i pomysły, jesteś Wspaniała :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny komplecik :)
    Do tej pory hafty jednokolorowe do mnie nie przemawiały, ale widząc jak ładnie to wyszło zaczynam się do tego przekonywać. Może to po prostu kwestia wzoru...ten jest piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne są te damy z epoki.ja bardzo lubię takie motywy.

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny komplecik! Te hafciki "dziewczyn z zinnej epoki "są urokliwe.Wspaniale pasuje materiał na poszewkę do tego haftu.Całość przepiękna!Pozdrawiam wiosennie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za słów kilka .

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...