wtorek, 19 stycznia 2010

Małe zimowe coś.

   

             Prawdę mówiąc mam już serdecznie dośc zimy...., tego śniegu , mrozu i tych pochmurnych dni , które działają strasznie na samopoczucie. Do tego wszystkiego zaczęłam jeszcze haftować takie zimowe maleństwo otulone śniegiem i mrozikiem. Dobrze , że jest to małych rozmiarów i mam nadzieję , że szybko się z tym uporam.


Zapisałam się też na wymiankę z okazji Dnia Kobiet organizowane przez forum Babskie hobby. Motywem przewodnim jest kobieta. Niby temat fantastyczny i bardzo rozległy ale przy braku weny..... dość problematyczny. Musze jak najszybciej coś wymyślić i zabrać się do roboty bo przecież przede mną jeszcze jedna wymianka -wcześniejsza Walentynkowa. Zaglądając na zaprzyjaźnione blogi dziewczyny juz się chwalą że swoje prace wymiankowe już ukończyły i teraz czekają tylko na wysłanie w odpowiednim momencie. Ale im zazdroszczę.

Dziękuję wszystkim za odwiedzinki i zapraszam ponownie.

2 komentarze:

  1. Oj... ja tez mam juz powoli dosyc zimy...az strach pomyslec,ze jestesmy dopiero blisko jej polmetka...:(
    Nowy hafcik wyglada baaardzo obiecujaco. Mam nadzieje Bernadko,ze wkrotce pokazesz nam troszke wiecej...
    Zycze milego wyszywania...Ania

    OdpowiedzUsuń
  2. A mi od kilku lat brakowało takiej zimy!!

    Kibicuję w kończeniu tego haftu - jestem ciekawa efektu!

    I w pełni podzielam ból przy pracach wymiankowych, ja też jeszcze mojej nie ukończyłam!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za słów kilka .

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...