poniedziałek, 21 grudnia 2009

Prezenty, prezenty........

         
           Mikołaj nadal krąży i rozdaje prezenty.


            Świąteczny nastrój już od dość dawna panuje na blogach i różnych kobitkowych forach. A co ta tym idzie przeróżne wymianki ,pod różnymi hasełkami. W tym roku wzięłam udział w trzech wymiankach :HSP3 , ZAWIESZKOWA u Sebastiana oraz ŚWIĄTECZNA - Babskie hobby. Paczuszkę z HSP3 jaką dostałam od Kasi już rozpakowałam i pokazałam co zawierała. A teraz ………
.... rozpakuję przesyłkę, która kilka dni temu dotarła do mnie od Marioli z Rybnika tym razem z świąteczną zawieszką. Oprócz zawieszki z bardzo kochanym i słodkim bałwankiem była kartka z życzeniami ręcznie zrobiona.Takie prezenty własnoręcznie wykonane sprawiają bardzo dużo radości i są naprawdę czymś wyjątkowy.  


Mariolu bardzo dziękuję .

Mam też nadzieję , że moją przesyłkę Mikołaj już dostarczył lub dostarczy w najbliższch dniach i Adresatka będzie uradowana tak jak ja z mojej.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za słów kilka .

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...