wtorek, 1 września 2009

Zabawa wymiankowa Haft dla.....

 
        I do mnie też już dotarł wyczekiwany prezencik z zabawy wymiankowek, jak się okazało od Iwonki -WaIwony . Listonosz przytachał dużą kopertę ,a w niej pięknie zapakowaną niespodziankę-paczuszkę. Kiedy ją otwarłam moje oczęta zrobiły się duże jak słoneczniki i było wielkie, głośnie wow !!! Ukazały się same cudeńka !!!!



Śliczny rudzielec unoszony przez kolorowe baloniki , pięknie oprawiony (znalazł już swoje miejsce w pokoju syna- idealnie tam pasuje).



Zakładka w kocie łapki też od ręki znalazła właściciela i miejsce w czytanej właśnie książce. A w dużej czerwonej, kwadratowej kopercie ukrywał się śliczny szary kociak z radosną minką, który wisi już na korkowej tablicy i radośnie nastraja wszystkich.... I było jeszcze coś , tylko dla mnie i nie oddam nikomu….przywieszka do komórki (oczywiście z uroczym kotem), biała kanwa oraz komplet igieł do haftu z dużym okiem co bardzo ułatwia trafienie i nawleczenie mulinki (hi,hi,hi) czasami jest z tym mały problemik….



Do mojej paczuszki dołączony był też bardzo ciepły i miły liścik .Iwonko bardzo , bardzo dziękuję za wspaniałe cudeńka, którymi sprawiałaś wiele radości ,uśmiechu i które mają już swoje miejsce w moim domu. Podziękuj też Swojej córci Karolince za świetny i trafiony wybór.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za słów kilka .

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...