środa, 5 sierpnia 2009

Puchatek na urodziny.


Skończyłam Kubusia Puchatka. Jest to prezent urodzinowy dla Magdy. Może nie będę tu pisała które to urodziny (???) jest duuuużą dziewczynką....ale ma bzika na punkcie Kubusia Puchatka .Jakiś czas temu obiecałam jej wyhaftować coś co będzie pasowało do jej pokoju ,a że jest ku temu okazja powstały dwa obrazki. Mam nadzieję, że hafciki jej się spodobają i będzie mile zaskoczona.


* Wielka przyjaźń.



* Silny podmuch.

Kotecek.... 

...zaczęłam haftowanie nowego obrazka , który też ma być prezentem niespodzianką dla fanki kotów .Myślę , że dobry wybrałam wzór , kolorowy, ciekawy ,a kociak słodki .Czy będzie rzeczywiście niespodzianką okaże się już niedługo…..




      

2 komentarze:

  1. Ja też lubię Kubusia, mam nawet jego powiedzonka... tzn Ania ma, ale to wspólne... Śliczny prezent, a kociak naprawdę słodki :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne prezenty! Obdarowane na pewno będą bardzo szczęśliwe :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za słów kilka .

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...