środa, 29 lipca 2009

Zachęcona.....tworzę bloga....


   

   Tworząc ten blog będę chciała uporządkować chronologicznie i uwiecznić to co wyszyłam i wyszywam, aby później można było zerknąć i zobaczyć co i jak długo powstawało. Również pozostaną tu prace , które powędrują w świat. Moja kolekcja nie jest bardzo imponująca ale mam nadzieję, że z czasem będzie ich przybywać. XXX zaraziłam się stosunkowo niedawno 

i tu chciałabym podziękować Asi –siostrzenicy męża bo to ona wprowadziła mnie w ten wspaniały świat . Pokazał mi strony ze wzorami i fora o tematyce xxx , spędziłam tam wiele, wiele godzin oglądając i podziwiając hafty, wzory, prace innych .
  Do powstania bloga zainspirowała mnie Ula / http://haftyuli.blox.pl/html/ oraz Frezja, która udzielała również porad  technicznych. Dziewczyny bardzo dziękuję .

2 komentarze:

  1. Bernadko... jestem na blogspocie, może się przeniosę... tylko pojęcia nie mam, o co chodzi na blogspocie, jak się tu prowadzi bloga, dla mnie tutaj to czarna magia, ale słyszałam, że jest lepiej, więc chcę spróbować. Twój blog, jego szata... jest świetny, cieszę się, że tu jesteś, życzę powodzenia i samych miłych chwil, spędzonych właśnie tutaj :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi się podoba ten nowy szablon - jest oryginalny, taki kobiecy - po prostu ma swój klimat.
    Można by powiedzieć"dobry szablon to podstawa".
    Twoja "Magiczna Szuflandia" zapowiada się pięknie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za słów kilka .

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...