piątek, 31 lipca 2009

Pierwsze krzyżyki .

       

        Pierwsze hafciki jakie powstały nie są zbyt okazałe ,ale to zawsze coś i na nich uczyłam się xxx . Pamiętam ,że po skończeniu byłam bardzo z nich zadowolona. Wtedy jeszcze nie zaglądałam na fora i nie wiedziałam o istnieniu tylu cudowności w necie. Na stronkach o haftach ,o tworzeniu różności i na ich podziwianiu mijały mi godzinki, oj mijały…... Obecnie krzyżykowanie to dla mnie nie tylko fantastyczny sposób na urzeczywistnienie pomysłów, ale przede wszystkim doskonały relaks i tak zwany odstresowacz..... 

* maki

* słonecznik

* fiołki

2 komentarze:

  1. Te pirwsze są zawsze najbardziej wspominane, a Twoje pierwsze obrazki są śliczne, zwłaszcza fiołki bardzo mi się podobają :)
    haftyuli.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. no to wytrwalosci zyczymy i wszystkiego dobrego z okazji nowego bloga :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za słów kilka .

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...