środa, 22 maja 2013

Z małej zielonej wypustki ....

Zmieniłam kaktusowi miejsce bytowania i proszę jak mu po lubowało Nie sadziłam ,ze może odwdzięczyć się takim kwieciem.Szkoda tylko, że tak krótko cieszył oczęta swoim wdziękiem .


Jakiś czas temu myślałam, że z tego kaktusa już nic nie będzie. Zaczął więdnąć i zmieniać kolor , wyglądał strasznie. Prawie spisałam go na straty ....


.... dwie zielone wypustki rozkwitły i zaskoczyły kolorem, wielkością i wspaniałością kwiatu.


Pozdrawiam gorąco, życzę Wam i sobie lepszej pogody, mniej burz, a więcej radosnego słoneczka ...

12 komentarzy:

  1. no przepieknie zakwitl,no tak to juz jest z rolslinami jesli sie w danym miejscu dobrze czuja to beda kwitly a jesli nie to mozemy robic cuda niewidy i tak im nic nie pomoze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowymaja 23, 2013

    Pięknie ci zakwitł :) Też mam kaktusa, który według wszystkich źródeł kwitnąć po przesadzeniu nie powinien, a już drugi rok z rzędu cieszy mnie widokiem kwiatów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. niech kwitnie jak najwięcej i jak najdłużej:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładny kolor tego kwiatka :) A czy to nie jest ten, który kwitnie na Boże Narodzenie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moze,nie wiem , moze jakaś inna odmiana ale ten co kwietnie na Boze Narodzenie tez teraz zakwitł.
      Buziaczki.

      Usuń
  5. Śliczne sa te kwiaty sama również mam takiego tylko w kolorze czerwonym :) Kwitną pięknie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za słów kilka .

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...