czwartek, 30 sierpnia 2012

Jak żaba błota.......

Zarzekałam się jak żaba błota , że w najbliższym czasie nie zapiszę się na żadna wymiankę. Skuszona jednak wspaniałą słodkością koło, której nie można przejść obojętnie a jest nią nic innego jak czekolada zapisałam się .Modrak na swoim blogu organizuję zabawę pt. Wymianka czekoladowa u Modraka! gdzie wszystkich kochających czekoladę zaprasza.


Mam nadzieję ,że tym razem żadna z osóbek biorących udział w zabawie nie (brzydko mówiąc) oleje swojej  pary  i wszyscy będą zadowoleni.

Bardzo , bardzo dziękuję za słowa wsparcie pod ostatnim postem.To dla mnie bardzo dużo znaczy i na prawdę jest bardzo mobilizujące i zachęcające do xxx. Zawsze takie słowa są mile widziane bo są balsamem na skołataną duszę :) .

4 komentarze:

  1. ja też sobie obiecałam więc nawet tam nie zaglądam, bo się skuszę jak Ty:))))

    OdpowiedzUsuń
  2. O proszę - świetna wymianka! Czekoladowa - fajny pomysł! A ja dopiero dziś dotarłam do komputera i zobaczyłam Twój poprzedni wpis - Bernadko - masz już naprawdę dużo krzyżyków postawionych! Pewnie, że praca mozolna, ale przecież nie musisz gnać i na wyścigi wyszywać. Pomalutku, pomalutku i skończysz. Ja jestem załamana - po haftowaniu przez około 4 godziny igłą antyalergiczną (!) dostaję wysypki... Całą rękę mam w ranach, które strasznie bolą... Na blogu pokazałam początek robótki, którą w sumie skończyłam wczoraj, ale nie zdążyłam zrobić fotki, więc wpis będzie jutro. Wyhaftowałam jednego małego kwiatuszka - i już mam chorą rękę... Śpię w bandażach... No po prostu jestem załamana... Robię na drutach, ale brakuje mi haftu...

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mi miło.
    Proszę jeszcze tylko o maila z adresem i zgodą lub nie na wysyłkę za granicę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo dziękuję za paczuszkę! Tyle w niej wspaniałości! Dotarła wczoraj.
    Pozdrawiam bardzo serdecznie! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za słów kilka .

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...