piątek, 6 lipca 2012

Malwa zakwitła pod oknem.

... tak , tak doczekałam się . Marzyłam o niej już od dłuższego czasu i nawet pisałam o tym , że jakoś nie chce u mnie w ogródku rosnąć .W tym roku wyrosła  i to wybujała dość konkretnie. A jakie było moje zdumienie kiedy rozkwitła i pokazała swoje kwiecie . Kilka fotek udało mi się zrobić tej dostojnej pani :) :) :)




Uwielbiam tę porę roku i te cudowne barwy kwiecia w ogrodzie.Jest co podziwiać w różnych ogrodach.

Miło mi ,że od czasu do czasu ktoś od mnie wpadnie  i zostawi kilka słówek.Dziękuję.
Pozdrawiam - Bernadka

6 komentarzy:

  1. Gosia ,jak pękły pierwsze pączki ukazały się czarne płatki .... Jest śliczna.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne kwiaty, w bardzo nietypowym kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna, ale jaki kolor!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. cudowna, ja tez w zeszlym roku zrobilam rozsade w doniczkach i wsadzilam do ziemi i takie piekne liscie jej rosly ale niestyt zimy nie przetrwala i tez mialam taka czarna ,ten kolor to wspomnienia z dziecinstwa za oknem w ogrodzie takie wlasnie rosly :) no sprobuje w tym roku jeszcze raz ale tym razem przezimuje je w doniczce i dopiero na wiosne wsadze

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam malwy. Tworzą taki sielski nastrój i nadają uroku każdej wsi :) ( małym działeczkom w miastach również ) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za słów kilka .

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...