wtorek, 8 maja 2012

Zielony elfik.


Obiecałam, że wydziergam drugiego elfika... i oto gotowy.Tym razem zielony duszek, xxx satynową mulinką DMC. Podusia wyszła ładniutka. Może jeszcze kiedyś pokuszę się do wydziergania dwóch takich skrzydlatych piękności :), ponieważ mam w swoich zasobach dwa różne wzorki z tej serii .


Ta mulinka bardzo ładnie się błyszczy i daje efekt cieniowania .



Hafcik wykończony zielonymi koralikami. Początkowo był inny zamysł ale tak też jest dobrze. 

Miło mi , że zaglądacie do mnie i zostawiacie ciepłe słówka. Dziękuję.
Pozdrawiam cieplutko.

7 komentarzy:

  1. Anonimowymaja 08, 2012

    Ale piękny ten elf! A jak przyszywasz koraliki? Bo ja tylko raz przyszywałam i umęczyłam się trochę. Chyba trzeba mieć baaardzo cienką igłę. Pozdrawiam cieplutko!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Asiu, w sumie nie była taka cienka igiełka, przyszywałam tą co haftowałam. Koraliki nie należą do najmniejszych i dziurki są dość spore.Cieszy, że komuś też się podoba :)
      Uściski.

      Usuń
  2. Przepiękny elf!! Cudeńko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Co tu dużo pisać - śliczny!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudny haft!!!!!!! Oj zazdroszczę umiejętności w hafcie płaskim!

    OdpowiedzUsuń
  5. absolutnie przepiękny!

    OdpowiedzUsuń
  6. Przecudny ten elfik!! Jeśli można spytać zapytać,gdzie znajdę ten wzór? Jest śliczny. I te kamienie - super wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za słów kilka .

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...