niedziela, 20 listopada 2011

A może troszkę fioletu ?


Od dość dawna fascynuję się decoupage i podziwiam cudeńka jakie robią blogowiczki. Powolutku poznaje tajniki , kompletuję przydasie i próbuję coś zrobić ( szkoda , że nie znam nikogo w okolicy , kto mógłby udzielić mi wskazówek , pokazać co , jak i z czym - tak namacalnie). Nie są to jakieś duże i trudne robótki ..... ja dopiero raczkuję . Jeszcze w ubiegłym roku dostałam od Asia (mijające chwile ) decupagowy zestawik startowy - wówczas powstała jedna bombka i znowu długo musiał czekać ..... . Troszkę go doposażyłam i wczoraj udało mi się zrobić coś takiego .....



Serduszko - bombka nie jest jeszcze wykończone w 100% i może nie prezentuje się rewelacyjnie ale cieszę się, że wygląda tak jak wygląda , a po kilku szlifach :) może zyska na wyglądzie.??

Moi Kochani , każde dobre słówko jest miło widziane , jak również podpowiedzi , fachowe porady .... nie boje się też krytycznego oka .Wszystkie opinie są wspaniałą motywacją , refleksją i bodźcem do poznawania wszelakich tajników tworzenia różności i znalezienia zajęcia rączętom.

4 komentarze:

  1. No - Ty przynajmniej podjęłaś próby, a moje gromadzone materiały w końcu się zaśmierdzą ...

    OdpowiedzUsuń
  2. witam. Polecam kursiki deku na blogu Asket i Ewy Wagi z Nicnierobienie twórcze tworzenie. Pozdrawiam - BB.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie wyszło! A że miałam okazję widzieć na żywo Twoją banieczkę decu - to jestem pewna, że ta wygląda rewelacyjnie!!!
    papappa
    buziaki :)
    Asia

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za słów kilka .

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...