poniedziałek, 2 maja 2011

Niespodziewajki :)

               Wszyscy w rodzince i wśród znajomych wiedzą , że mam małego bzika na punkcie xxx , i tak że była okazja dostałam dwa prezenciki niespodziewajki związane z moim hobby - Jeden od Basi ( siostry mężusia )Jest to przecudny zestawik ....mulinka, kanwa w kolorze jasnej pistacji , oraz schemacik. Naprawdę śliczniutki.



A drugi … oczywiście też xxx niespodziewajka - mulinka i schemacik od Asi ( siostrzenicy mężusia która zaraziła mnie haftomanią :)) .Wiedzą kobitki czym sprawić mi radość .Chyba każdy kto ma na tym punkcie bzika byłby uchachany tak jak ja. Dziewczyny bardzo Wam dziękuję.Teraz tylko znaleźć wolną chwilkę :)i można hafcic i hafcic.



Mocno ściskam Wszystkie osóbki tu zglądające i pozdrawiam serdecznie .



3 komentarze:

  1. Bardzo ładne te zestawy:)Że też mnie nikt nie chce sprawić takich prezencików :((chodź wiele z mojej rodziny wie o moim hobby)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piekny ten zestaw kwiatów.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za słów kilka .

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...