czwartek, 7 kwietnia 2011

Cieniowany motyl.

Skończyłam moją zakładkę , wyszła mi całkiem fajnie. Przyznaję , jestem zadowolona z efektu , a przede wszystkim z kształtu. Wreszcie będę miała osobistą zakładkę ..... tak właśnie myślałam ale nie nacieszyłam się długo . Właśnie znalazła nowego właściciela , a raczej właścicielkę . Nie zostało mi nic innego jak tylko zrobić sobie nową …. , a jaka będzie tym razem i czy długo zagrzeje miejsca między czytanymi stronicami (???) Czas pokaże. :) :) :)

A oto i ona ......



Wiele radości sprawiają mi Wasze odwiedziny i pozostawione ciepłe komentarze . Witam też bardzo serdecznie Nowych Odwiedzających i zapraszam ponownie.Pozdrawiam cieplutko.

12 komentarzy:

  1. Śliczna zakładka!Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. fajna zakładka i jaki ma oryginalny kształt :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. O - fajna, też sobie taką zrobię :)No nie taką samą. Taką, w sensie, że wyszywaną xxx :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ważka super! I ten kształt taki oryginalny!
    Pozdrawiam
    Anka
    http://pieguchowo.blox.pl/html

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładna i ciekawa jest ta zakładka. Ktoś będzie zawsze o Tobie myślał otwierając czytaną książkę :)
    Już jestem ciekawa jaką następną zrobisz dla siebie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo orginalny kształt zakładki i świetnie pasuje do wzoru:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie zrobiona zakŁadka!

    OdpowiedzUsuń
  8. Thank you for your comment in my blog!
    Beautiful works!
    ciao
    Franca

    OdpowiedzUsuń
  9. Becia - " rękawicę Ci rzucam" i do zabawy w "6 rzeczy.."zapraszam. Szczegóły u mnie w poście z 21.04

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładna zakłądka też marzę by zrobić sobie coś z motywem ważki.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za słów kilka .

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...