środa, 9 marca 2011

W śnieżnej scenerii

 
             Przez ostatnie kilka dni gościło u nas słoneczko i mimo szczypiącego mrozu spacerki z psinką były wspaniałe. Udało mi się uchwycić w kadrze moją Ciri i pstyknąc jej kilka fotek w śnieżnej scenerii.






         Bardzo ,ale to bardzo chcę podziękować za odwiedziny i ciepłe komentarze, za to że jesteście moje drogie kobitki. Cieszę się ,ze nadal będę mogła istnieć w blogowej społeczności ,zaglądać i podczytywać Wasze pościki. Chcę również przeprosić za brak moich komentarzy na blogach ,które od dawna podczytuję i mam na bocznym pasku .Coś się podziało i mino wielu prób nie wstawia ich .Mam nadzieję że z czasem wszystko wróci do normy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za słów kilka .

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...