wtorek, 4 stycznia 2011

Moja wymiankowa niespodzianka dla Kamala.

                       

            Tak jak obiecałam , dzisiaj pokażę Wam co przygotowałam na wymiankę Mikołajkowo-Świateczną organizowaną przez Babskie Hobby. Może nie jest to rewaluacja ale naprawdę włożyłam w to dużo serca i bardzo starałam się aby moja obdarowana była zadowolona. Dość długo myślałam co przygotować i znowu padło na pdusię (a raczej na poszeweczkę) tym bardzie ze była mała podpowiedz . Nie wiem tylko czy moja paczuszka sprawiła chociaż maleńka niespodziankę i iskierkę radości . Nie dotarła do mnie żadna wiadomość od Kamili (kamala) czy przesyłka jej się spodobała .…..po kolejnej wysłanej wiadomości przyszła mała wzmianka …. - nie martw się przesyłka dotarła -….. wspomniała też , że ma babcię w szpitalu i małe zawirowanie. To tłumaczy wiele..... 


Mam zrobione tylko zdjęcie podusi .....  



i kwiatowej zawieszki , w przesyłce były jeszcze



2 rodzaje koronkowych przydasi , coś na słodko , kawusia i aromatyczna herbatka oraz świąteczna ozdoba – przywieszka Mikołaj i kartka z życzeniami własnoręcznie zrobiona. Wiem , że słowa nie oddają tego co można by było zobaczyć ( chociaż małe zdjęcie) ale miałam mały problemik z aparatem … Prosiłam Kamilkę aby pstryknęła fotkę przesyłce ale widocznie nie miała możliwości. 



****************************************************************

Spotkała mnie też bardzo miła niespodzianka ,otóz dostałam śliczną kartkę świateczną zrobioną haftem matematycznym. Prawdę mówiąc to dla mnie czarna magia ale karteczka jest śliczna .Do karteczki dołączony był woroczek z pachnidełkami . Przestłka ta przyszła od ULI " moja arkadia " .Uleńko bardzo Ci dziękuję za pamięć i cudowną niespodziankę.

3 komentarze:

  1. Beciu Ty śpisz w nocy :))) no ja Cie bardzo podziwiam za kreatywność... wszystko co robisz jest piękne... buziaki ślę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne prezenciki przygotowałaś!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za słów kilka .

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...