piątek, 21 stycznia 2011

Dzień Babci i Dziadka.


Dla Babci i Dziadka

Kochani, dziś okazja rzadka.
Mamy Dzień Babci oraz Dziadka.

Jak wiecie jest ich razem czworo,
co można sprawdzić, gdy się zbiorą.

Wciąż mówią wtedy o tych latach,
gdy jeszcze dzieckiem był mój tata.
A nasza mama bez swych lalek
do łóżka iść nie chciała wcale.

A teraz, jak ten czas wciąż leci!
Cieszą się dzieci swoich dzieci.
I myślą widząc ich gromadkę,
że miło babcią być i dziadkiem.

Więc dziś spróbujcie zapamiętać.
Czym są dla dziadków ich wnuczęta?
I pięknej szansy nie przegapcie:
kochajcie dziadków swych i babcie.

/znalezione w necie/

***** Czyż to nie jest wspaniałe ??? ****



**** Zestarzec się tak pięknie razem !!!! ****



Cieplutko pozdrawiam wszystkich tu zaglądających.

2 komentarze:

  1. ciekawe jaka ja ja bede jako babcia a moze nie bede ? ;) ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Z moją babcią Zosią i dziadkiem Andrzejem wiążą się najpiękniejsze wspomnienia z dzieciństwa, w których zawsze świeci słońce, jest dużo spokoju i bezpieczeństwa. Bardzo żałuję, że nie mogę ich zapytać o tak wiele rzeczy, które teraz, w dorosłym życiu budzą moją ciekawość. Ale podobno ludzie tyle żyją ile trwa pamięć o nich. Ja nie zapominam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za słów kilka .

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...