czwartek, 11 lutego 2010

Wymiankowo-Walentynkowo.




                  Dzisiaj listonosz przytachał paczuszkę Walentynkową (z wymianki u ULI ) ....wyczekiwaną z niecierpliwością. Wiadomo , że każda wymianka jest loterią i wielką niespodzianka -niewiadomą. Wspaniały jest ten dreszczyk emocji podczas oglądania zawartości przesyłki. Ja swoją paczuszkę mogłam oglądać i ciszyć się nią dopiero po przyjściu z pracy ..czyli wieczorkiem ale już wcześniej wiedziałam (tak mniej więcej )co w niej jest. Mężuś rozpakował przesyłkę i zadzwonił do mnie. Facet jak to facet nie wiedział co do czego służy ale jedno stwierdzenie było za 100 punktów..." o rany ile tu igieł i wrzeszczcie nie będę musiał szukać ,wszystkie w jednym miejscu. "A teraz krótki przegląd moich wspaniałości walentynkowo –czerwono –serduszkowych ....





Czyż nie wspaniałości ..(???) ..pojemny przybornik z przegródkami ,który zmieści wiele przydasiów , różowe mulinki , serduszkowe naszywki i guziczki - których nigdy za wiele .Do tego coś dla podniebienia serduszkowe AKUKU –te nadziane i pachnąca herbata. Paczuszka mieściła też liścik od mojej Walentynki oraz śliczną kartkę ,która nie została uwieczniona .Obiecuję że zrobię jej fotkę i pokażę co stworzyła EWKA z  Krzyżykowy świat Ewy.


To mój przdasiowy przybornik.

Wspaniałą zabawą są wymianki i obdarowywanie .Moja Walentynka chyba jeszcze nie dotarła do adresatki ale jak tylko coś na ten temat będę wiedziała to pokażę co przygotowałam .Oczywiście na moich niespodziankach są serducha , serca i serduszka......i mam nadzieję , że chociaż troszkę się spodobają .(???)

1 komentarz:

  1. Cieszę się, że paczuszka dotarła cała i zdrowa :) A stwierdzenie męża jest najlepsze :D

    http://jaewka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za słów kilka .

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...