poniedziałek, 27 lipca 2009

Pierwszy dzień blogowania.


      

        Od dłuższego czasu nosiłam się z zamiarem założenia własnego bloga.Buszując po sieci przeglądałam różne i bardzo ciekawe blogi , wywarły one na mnie bardzo pozytywne wrażenie i sama postanowiłam coś stworzyć . Myślę, że dobrze jest zapisywać różne etapy powstawania swoich prac i cieszyć się  końcowym efektem.Oprócz haftów xxx którymi zaraziłam się stosunkowo niedawno będą też tematy z szycia , ogrodnictwa, tworzenia rónych różności ,wycieczek i wiele -wiele innych tematów.

 ***  Witam wszystkich bardzo serdecznie .***

2 komentarze:

  1. To ja pukam jako pierwsza - witaj w blogosferze.
    Już masz za sobą najtrudniejszy pierwszy krok czyli decyzję o założeniu bloga.
    A teraz to już będzie z górki - przyjemności w poznawaniu i urządzaniu tego całkowicie własnego miejsca.
    Życzę Ci samych miłych chwil w blogowaniu.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. To ja jestem jako druga...z przyjemnością będę tutaj zaglądała...Muszę przyznać ,że ja też jestem początkującą blogowiczką (mój blog liczy aż 3 tygodnie...:)i jestem bardzo ciekawa spostrzeżeń innych osób, które zaczynają. Pozdrawiam serdecznie...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za słów kilka .

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...